torsdag 14. mars 2013

Hello Kitty bukse og votter ♡

Før jeg ble gravid strikket jeg denne buksen til en liten prinsesse. Jeg skulle strikke både til henne og storesøsteren. Da jeg var ferdig med denne begynte jeg med storesøsteren sin bukse, men kvalmen tok overhånd de 3 første mnd av svangerskapet og det som gjorde meg enda mer kvalm var tanken på strikking og plystring :) Lysten på strikking kom ikke tilbake igjen før kvalmen hadde gitt seg. 
Men begge buksene ble ferdige til slutt. Den største får dere se ved en senere anledning :)








Oppskriften finner du HER
Diagrammet fikk til Hello Kittyen fikk jeg hos snille Janne Wie som står bak bloggen Kjokkenskriveren 
Str: ca 86/92  
Garn: Mor Aase Superwash
Pinner: 3,5 mm & 4 mm

Til buksen ble det strikket votter som matchet. Bestilte søte Hello Kitty knapper fra ebay :) Vottene er strikket etter oppskrift fra Pickles og er gratis.










Oppskriften på vottene finner du HER
Str:1 år
Garn: Mor Aase Superwash
Pinner: 3,5 mm


Klem Jeanette 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...