torsdag 14. februar 2013

Hello Kitty lue & votter ♡

Denne luen og vottene ble strikket til min kjære gudatter.
Selve luen og vottene er lette og det går fort å strikke, det som tar tid er å montere og sy på ansiktet. Oppskriften på luen fant jeg på smoochiemonsters blogg. Vottene har jeg brukt oppskriften til Pickles sitt lekeplass sett.




♡ 




Oppskriften på luen er her og vottene finner du oppskrift på her
Begge oppskriftene er gratis. 
Str: ca 5-6
Garn: Baby ull. dobbel tråd
Pinner: Lue 5 mm og votter 3,5
Endringer: Luen er strikket litt større enn den største str i oppskriften, så la til 6 ekstra masker og felte slik som det står i oppskriften, men felte 6 ganger og ikke 5. 




Håper alle har en fin Valentines day 

Klem Jeanette 

3 kommentarer:

  1. Nydelig sett som mine yngste tantebarn ville elsket:) Takk for oppskrift!

    SvarSlett
  2. Takk Kirsti! :) Så koselig at flere Hello Kitty fan kan få gleden av settet :)

    SvarSlett
  3. Åååå, jeg har ei lita snuppe som elsker Hello Kitty. Lekkert sett du har strikket. Dette hadde blitt stas. Takk for linker og inspirasjon, tror jeg må legge denne langt opp på to-do listen min :D

    Ha en herlig dag!
    Eli Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...