onsdag 20. februar 2013

Min første Marius ♡

Min første Mariusgenser ble strikket i fjor til søteste gudatter Hun fikk den i julegave.



Da armene skulle på KNAKK pinnen. Det har aldri skjedd før og var veldig frustrerende for det satte jo stopper til dagen etterpå siden jeg ikke hadde samme pinne str liggende. Hehe. 


 ---♥---



 ---♥---


 ---♥---


 ---♥---





Marius er absolutt et morsomt mønster å strikke og det kommer nok til å bli flere mariusprodukter med tiden 



Oppskriften er mariusgenser med rundfelling fra boken Norsk småstrikk
Str: 8 år
Garn: Sandnesgarn, smart
Pinner: 3 mm og 3,5 mm

Nå skal jeg nyte en kopp kaffe mens jeg skal besøke andre bloggere med hærlig inspirasjon, før jeg drar avgårde til jordmor. Håpe alle får en fin dag!


Klem Jeanette 

5 kommentarer:

  1. Åh! Så fin den va :) Du e superflink!

    SvarSlett
  2. Ja det va jo godt at du kom deg avgårde til den jordmora!!! Bra du stressa så du kom tidsnok... Men kanksje litt dumt at du kom en hel måned for tidlig???

    Nydelig mariusgenser!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Camilla det va no enda godt at man e tili ute ;)

      Takk :)

      Slett
  3. Nydelig genser!! <3 Du er kjempeflink

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...