søndag 8. desember 2013

Anitaz votter & Bella votter ★

Som jeg skrev i forrige innlegg gikk jeg på en vottesmell og her er resultatet :)

Anitaz votter så jeg på Instagram og fikk etterhvert veldig lyst til å strikke. Kjøpte oppskriften på Ravelry.. Men det tok sin tid å komme inn i mønsteret og oppskriften var til tider svært rotete, etter min mening.. Det ene votteparet ble strikket x 2 pågrunn av dårlig forklart mønster.. Endte med å studere bilder av vottene på Instagram. Ikke en oppskrift jeg ville anbefalt noen som aldri har flettet før, men etterhvert kom jeg inn i det og klarte ikke slutte :) Synes de er så enkle og elegante!I tillegg var det så mange fine farger i Mor Aase :) Ikke umulig det blir flere av disse :)



 


 




Jeg har lenge hatt Bellavottene på strikkelisten, og nå er de endelig strikket :) Morsomt strikk som strikkes med tykt garn og tykke pinner - fort gjort med andre ord.. Blir nok flere av disse :) 



Idag våknet lilleprinsessen i fire tiden, så hall seks var det bare å gi opp og stå opp.. Litt vell tidlig, men jeg liker å få dagen med meg :) Får ta en powernap senere om det skulle bli nødvendig :) Nå strikkes det på julegaver 

Ønsker alle en fin mandag og fin uke :)
Klem Jeanette

14 kommentarer:

  1. så nydelige votter du har strikket. Bella har jeg strikket flere par av, men de andre var ny for meg. Flott mønster på dem, så da var det godt du fant ut av oppskriften..

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte votter du har strikket. Er så imponert over at du rekker slikt med ei stadig mer aktiv lite snelle som når mer og mer rundt, hehe :)

    Flotte votter i nydelige farger. Ser varme og fine ut!

    Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Så fine votter i nydelige farger! Skulle ønske jeg også likte å strikke votter, men det gjør jeg ikke :/

    SvarSlett
  4. Kjempefine votter! Du er flink:-) Hvilket garn har du brukt til Bella? Må vel også få somlet meg til å strikke slike;-)

    SvarSlett
  5. Flotte votter!! Jeg brukte også litt tid på å komme meg inn i anitaz mønsteret ja… men når det satt er de nydelige!! Det blir garantert flere hos meg også!! Har noen gaver som skal leveres på nyåret, så litt romjulsstrikk??

    God adventstid!!!

    Vennlig hilsen tantemaraj

    SvarSlett
  6. Så mange nydelige votter i herlige farger :)

    SvarSlett
  7. Du fikk dreisen på det mønsteret til slutt da. Imponerende med så mange vottepar! Og så fine farger!

    SvarSlett
  8. Flotte votter, bra at du fant ut av mønsteret til slutt. Blir fine gaver disse her! :)

    SvarSlett
  9. Så fine votter i herlige myke farger! Dumt at oppskriften var dårlig forklart, men bra du fant ut av det til slutt :) Spent på hva du lager nå :) Håper du har hatt en fin helg, klem fra Martine

    SvarSlett
  10. Oj, jeg kom tilfeldig over bloggen din, og her var det mye fint! Kom direkte inn på Daisy-lue oppskriften, og begynner så med begynnelsen. Så mye fint du lager! Bella vottene står på min liste og, og nå gleder jeg meg til å strikke de (til høsten vel og merke...).

    ha en fin dag, hilsen ny følger! :)

    SvarSlett
  11. Kom inn på bloggen din via Ravelry. Skal notere meg bloggadressen for her var det mye fint. Ser at du er flink til å strikke, og rett dyktig som også lager oppskrifter. Skal prøve meg på luen du har designet!

    SvarSlett
  12. Ønsker deg en riktig God Jul!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...