onsdag 23. januar 2013

Lue med øreklaffer strikket i Nepal ✩


Nepal er absolutt et favorittgarn hos meg. Og når det har gådd lang tid siden jeg strikket med dette garnet kan jeg nesten kjenne jeg får abstinenser. Da jeg har hatt et prosjekt med en lillafarge i Nepal (kan ikke avsløre dette prosjektet enda siden det er en gave), Fikk jeg en del rester. Valget falt da på å strikke en lue fra Marte Helgetuns bok; I all enkelhet (som jeg var så heldig å få i julegave). Elsker det elegant og rent, en kategori jeg følte denne luen havnet perfekt under  






Oppskriften kan kjøpes Her

Str: 1 år. 
Pinner: 5 mm

Melder denne luen inn til Pinnekrokens utfordring, som er restegarn nå i Januar. 


Psst; Følg meg gjerne på Instagram: jeamomentsinlife og legg meg gjerne til som venn på Ravelry: jeagreen

Klem Jeanette  

2 kommentarer:

  1. Flott lue, og nydelig farge!

    Tusen takk for bidraget til Pinnekrokens restegarnutfordring!

    Vennlig hilsen Eirin
    - Pinnekroken -

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusn takk :D Takk for at jeg får være med!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...