torsdag 31. januar 2013

Et mirakel kommer til verden i April ♡

I april kommer det en skatt til verden. I den forbindelse holder jeg på med flere ting som skal være strikket til prinsessen vår kommer til verden. Er litt stresset for at jeg skal få alt ferdig. Synes det går saaaakte med pinne 2,5 og babyull. 

Planen er å strikke 

Hentesett, bestående av:
 Bukse med seler  
 Jakke
♥ Kjole
♥ Baby Boots
♥ Lue
Bamse
Cuddly
♡ Kjørepose

Og ingen av delene er jeg ferdig med. Det vises i strikkekurven at jeg er stresset for jeg har begynt på både kjolen, en arm til kjolen, buksen med seler og jakken. Pluss at Cuddly nesten er ferdig, må bare strikke hodet. Skulle helst ha hatt flere hender. Og tanken slår meg ofte; hvorfor begynte jeg ikke før?

Håper jeg klarer å komme i mål!

Klem Jeanette 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...