fredag 25. oktober 2013

Strikket lue - What does the fox say?

Da jeg viste kjæresten bilde av en strikket "fox" lue fikk jeg raskt en bestilling. Siden jeg veldig sjelden strikker til han hev jeg meg til med en gang. og greit også å få det gjort mens reven enda er populær. Han ble veldig fornøyd med resultatet og har fått bestilling fra tante sin hjærtevenn at han også vil ha en slik :)
Luen ble strikket mens vi var på vår lille ferie. Reven ble sydd på med maskesting og siste stingene ble sydd på og luen dampet på hotellrommet kvelden før min kjære skulle reise nordover og jeg og lillerinsessa dro videre til Sverige :)


Luen er strikket i Sandnes Smart garn :)
Synes Smart garnet er litt stivt og virker som det klør litt.. Noen med samme erfaring?

Ha en fin helg alle sammen 

Klem Jeanette 


5 kommentarer:

  1. Artig lue:) Selve revemotivet var kjempefint.

    SvarSlett
  2. Så gøy når kjæresten ønsker seg noe strikka!!! Ser det er mange som ønsker seg sånn lue om dagen... da er det bare å strikke i vei:)

    SvarSlett
  3. Flott! Åsså så gøy som det er når gutta ønsker seg noe!:)
    Jeg har akkurat samme erfaring med smart....

    SvarSlett
  4. Haha, morsom og kreativ lue! :)

    SvarSlett
  5. Kul! Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min - gjorde at jeg oppdaget en ny fin strikkeblogg :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...