søndag 24. mars 2013

Kopptuer strikket i Paris & oppskrift ✩

Kopptuer eller kjøkkenkluter er kanskje veldig kjedelig for noen men en nødvendighet her hjemme :) Etter at jeg strikket kjøkkenkluter og prøvde disse er det kun slike jeg bruker. Elsker de. Ikke tar det lang tid å strikke de og er en fin gave. Absolutt å anbefale!













Oppskriften er følgende: Legg opp 49 masker på pinne 4 mm. Strikk 3 rett, 1 vrang. Avslutt hver pinne med 1 rett. Strikk til du har nok garn til å felle av eller til ønsket lengde. Jeg strikker til jeg har nok til å felle av
Garn: Drops Paris, 50 gram
Pinner: 4 mm

Klem Jeanette 

4 kommentarer:

  1. Så fine :) Og veldig lekker innpakking!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine, nydelige farger og innpakking!
    Fins ikke bedre kluter :)

    SvarSlett
  3. Herlig enkle og gode kluter. Spennende blogg! Jeg la meg til som følger.

    SvarSlett
  4. Fint mønster på klutene! Hvor får du tak i den fine innpakningen? Blir virkelig prikken over i`en hvis det skal gies i gave! :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...