mandag 18. mars 2013

Monteringsarbeid ✩

Sukk.. Når har det virkelig hopet seg opp med plagg som trenger å få sydd tråder og festet knapper. Noen som kjenner seg igjen?




Her er et lite utvalg. Enda ligger det en go del prosjekter i kurven som skriker etter å bli ferdig. Noen trenger bare litt montering mens andre trenger å bli strikket ferdig. Sånn er det når man får så mye inspirasjon at man stadig begynner på noe nytt :)


Nå MÅ jeg bare ta meg selv i nakken og iallefall ferdigstille 1 ting hver dag fremover slik at det ikke blir liggende slik. Det er jo så morsomt når det er helt ferdig :) Men desverre har ting en tendens til å bli liggende en stund før det får bli helt ferdig her i gården. 




Noen hærlige knapper som skal på noen av prosjektene. 


Klem Jeanette  

3 kommentarer:

  1. Skynd deg å feste å sy knapper, ser så mange fine farger, lyst å se det færdig :)

    SvarSlett
  2. Wow, klarer du å la det ligge når du er komt så langt? Ser herlige ut det der, flotte ting nesten klar for bruk. Klarer ikke begynne på noe nytt før jeg har gjort det ferdig - ellers kan jeg begynne på noe nyt dersom jeg bare er litt på veg. Logisk?! Nææh, tror ikke det :D

    Lykke til med siste finish! ;)

    PS - det danske garnet er jo som sukkertøy for øyet. Så flotte nøster og herlige farger. Farlig....

    Nyt dagen videre! :D
    Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg til å se disse plaggene ferdig! Mange fine farger! Jeg kjenner meg litt igjen. Da jeg begynte å strikke fullførte jeg alltid ett prosjekt før jeg begynte på neste, men på grunn av mye inspirasjon rundt omkring har jeg nå 6 prosjekter på pinnene og da blir ting fort liggende litt lenger enn planlagt..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...